Efektyvus spausdintos reklamos pavyzdys

Kai šiomis dienomis nemaža dalis žmonių aplink save girdi kalbant bene vien tik apie skaitmeninę reklamą, neretai ima galvoti, kad tai yra vienintelis būdas išpopuliarinti savo vykdomą komercinę veiklą ir pritraukti daugiau naujų klientų. Tačiau tai nėra teisingas požiūris. Skaitmeninė reklama, nepaisant jos galimo efektyvumo, nėra vienintelis vartotojų pasirinkimas. Juolab, kad kiekvienas profesionalus marketingo srities žinovas visuomet pasakys tą patį – reklamos kampanija turėtų būti kaip įmanoma geriau diferencijuota. Tai reiškia, kad reklamuojant savo parduodamas prekes, teikiamas paslaugas ar bandant išpopuliarinti savo prekės ženklą, nereikėtų susitelkti tik į vieną ar kelias reklamos priemones. Kur kas geresnių rezultatų pasiekiama tuomet, kai bandoma išnaudoti labai įvairius ir skirtingus marketingo sprendimus.

Stalinių kalendorių maketavimasIr nors puikiai suprantama, kad didesnis skaičius reklamos priemonių didina įmonės išlaidas, nereikėtų pamiršti, kad tai yra investicija, kuri laikui bėgant atsiperka su kaupu. Trumpiau tariant, investuoti pinigai sugrįžta ir padeda sugeneruoti dar didesnes pajamas. Taigi, kadangi prakalbome apie įmonės populiarinimą, pritraukiant daugiau klientų ir paverčiant juos lojaliais, reikėtų įvardinti bent keletą galimų pasirinkimų, kurie atneša puikius rezultatus.

Nors šiuolaikiniams vartotojams gali būti neįprasta, tačiau spausdinta reklama vis dar veikia. Be to, ji gali būti ilgalaikė ir padėti sukurti tęstinius rezultatus. Klausite, kaip tai įmanoma? Greičiausiai šiuo atveju galvojate apie skrajutes ir lankstinukus, tačiau tai nėra vienintelė spausdinta reklama. Nereikėtų pamiršti ir sieninių bei stalinių kalendorių. Būtent pastarieji yra vertinami labai teigiamai, kai kalbame apie naudą vartotojams ir verslui. Jei tinkamai įgyvendinamas sieninių kalendorių maketavimas ir taip pat nepamirštamas stalinių kalendorių maketavimas – galima sukurti labai patrauklų produktą. Žinoma, nesupraskite klaidingai, svarbu ne tik tai, kaip bus sumaketuotos spausdintos reklamos priemonės. Ne ką mažiau svarbu ir tinkama žinutė bei reklamos platinimo kanalai. Pavyzdžiui, yra labai didelis skirtumas tarp reklamos platinimo nuotoliniu ir netiesioginiu būdu (tiesiogiai nekontaktuojant su potencialiu pirkėju) bei tarp realaus ir tiesioginio bendravimo, spausdintos reklamos priemonę žmogui įteikiant tiesiai į jo rankas.